Новости проекта
Обязательно к прочтению
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

План-канспект урока па матэматыцы 4 клас “Матэматычны біятлон”

Дата: 26 апреля 2017 в 21:40
Автор: Коляда Н. Г.

Тэма: “ Замацаванне арыфметычных дзеянняў з       мнагазначнымі лікамі”

Мэта: адпрацоўваць вычысляльныя навыкі; замацаваць веды аб парадку выканання дзеянняў у выразах, рашэнні задач і ўраўненняў; развіваць матэматычную мову, лагічнае мысленне; выхоўваць імкненне да здаровага ладу жыцця.

Абсталяванне: тлумачальны слоўнік, індывідуальныя карткі з заданнямі, рознакаляровыя флажкі для ўзнагароды навучэнцаў

Арганізацыйны момант.

Настаўнік вітае вучняў і накіроўвае іх на актыўную работу:

Празвінеў ужо званок,                                                                                    Пачынаем наш урок.                                                                                                  Прапаную сябраваць,                                                                                                                      І ўсім разам працаваць.

  • Я жадаю, каб вы сёння працавалі з інтарэсам, радасцю, абапіраючыся на тыя веды, якія у вас ужо ёсць, на сяброўства, узаемадапамогу. Гэта прывядзе вас да добрых вынікаў.
  • Дзеці, а ці любіце вы спартыўныя гульні?
  • А які вы ведаеце зімовы від спорту, дзе выкарыстоўваецца мішэні?
  • А што азначае слова “біятлон”, “ мішэнь”.
  • У якім годзе адбыліся Алімпійскія гульні, у якім горадзе?
  • Хто атрымаў залаты медаль?

(  Відэо Дашы  )

  • Сёння на ўроку мы правядзём матэматычны біятлон. Наша гульня складаецца з сектараў. У час гульні вы будзеце працаваць індывідуальна, у парах,  вам спатрэбіцца уменне аказваць дапамогу і падтрымку сваім аднакласнікам.

Вуснае лічэнне.

  • Наша матэматычнае спаборніцтва аб яўляю адкрытым.  А пачнем мы, як і спарцмены , з размінкі. За кожны правільны адказ атрымліваеце 1 бал.

- павялічце лік 350 у 3 разы;

- паменьшыце лік 470 на 130;

- першае складаемае 390, другое – 1400, запішыце суму;

- памяншаемае 700, аднімаемае 125, запішыце рознасць.

- запішыце лік, у якім 5 дзесяткаў, а соцен – у 3 разы больш;

- запішыце, у колькі разоў 2800 больш, чым 40;

- запішыце суму лікаў 1435 і 565.

Пасля выкананняў заданняў праводзіцца ўзаемаправерка у парах з выстаўленнем набранных балаў.

Самастойная трэніроўка

  • Для дасягнення высокіх дасягненняў спартсмены павінны пастаянна трэніравацца. Вам я прапаную самастойную матэматычную трэніроўку.

38000+12000          36000+ 8000             540: 9

90000- 49000          90000- 31000            70  4 

Вучні выконваюць самастойную работу па картках.

Праводзіцца калектыўная праверка правільнасці выканання задання. За кожны правільны адказ вучні атрымліваюць 2 балы.

Заняткі з трэнерам

  • Дзеці, а вы ведаеце, хто дае прапановы, кансультацыі спартсменам, дапамагае ім з нагрузкай, якую яны змогуць выканаць? Гэта трэнер. Мы праведзём работу ў парах “трэнер-спартсмен”.

Работа з карткамі, рашэнне задач.

Каманда біятланістаўна на аўтобусе ехала на спаборніцтвы       3 гадзіны з скорасцю 38 км/г. Колькі кіламетраў ім засталося праехаць, калі ўвесь шлях складае 100 км?

У каманднай эстафеце па біятлоне ўдзельнічалі 4 чалавека. Кожны ўдзельнік прабег дыстанцыю 6 км. Колькі кіламетраў прабегла ўся каманда, калі вядома, што ўсе удзельнікі дайшлі да фінішу?

Адначасова з двух гарадоў, адлегласць паміж якімі 345 км, насустрач адзін аднаму адправіліся два цягнікі. Скорасць аднаго цягніка 60 км/г. Праз 3 гадзіны цягнікі сустрэліся. Знайдзі скорасць другога цягніка?

Адначасова з двух прыстаней, адлегласць паміж якімі 390 км, насустрач адзін аднаму адправіліся два цеплаходы. Скорасць аднаго цеплахода 30 км/г. Праз 6 гадзін цеплаходы сустрэліся. Знайдзі скорасць другога цеплахода?

Пасля рашэння задач вучні самастойна падлічваюць набранныя балы.

  • Наступіў самы адказны момант нашага ўрока- спаборніцтва. Той з вас , хто правільна выканае першы ўсе заданні, атрымае 5 балаў, другі атрымае 4 балы, трэці- 3 бала, а астатнія па аднаму балу.

Варыянт 1

           Знайдзі значэнне выразу:

2347 – 65  7 +572

Рашы ўраўненне:

Х – 3842 = 5 868

Варыянт 2

         Знайдзі значэнне выразу:

3548-291: 7 + 9042

Рашы ўраўненне:

90621 + х = 320084

Пасля заканчэння гэтага этапа ўроку вучні падлічваюць агульную колькасць набранных балаў.

Настаўнік падводзіць вынік работы вучняў на уроку. Праводзіцца ўзнагароджванне пабедзіцеляў.

38000+12000          36000+ 8000             540: 9

90000- 49000          90000- 31000            70  4 

38000+12000          36000+ 8000             540: 9

90000- 49000          90000- 31000            70  4

38000+12000          36000+ 8000             540: 9

90000- 49000          90000- 31000            70  4 

38000+12000          36000+ 8000             540: 9

90000- 49000          90000- 31000            70  4 

38000+12000          36000+ 8000             540: 9

90000- 49000          90000- 31000            70  4 

38000+12000          36000+ 8000             540: 9

90000- 49000          90000- 31000            70  4 

38000+12000          36000+ 8000             540: 9

90000- 49000          90000- 31000            70  4 

38000+12000          36000+ 8000             540: 9

90000- 49000          90000- 31000            70  4 

38000+12000          36000+ 8000             540: 9

90000- 49000          90000- 31000            70  4 

38000+12000          36000+ 8000             540: 9

90000- 49000          90000- 31000            70  4 

Каманда біятланістаўна на аўтобусе ехала на спаборніцтвы       3 гадзіны з скорасцю 38 км/г. Колькі кіламетраў ім засталося праехаць, калі ўвесь шлях складае 100 км?

У каманднай эстафеце па біятлоне ўдзельнічалі 4 чалавека. Кожны ўдзельнік прабег дыстанцыю 6 км. Колькі кіламетраў прабегла ўся каманда, калі вядома, што ўсе удзельнікі дайшлі да фінішу?

Каманда біятланістаўна на аўтобусе ехала на спаборніцтвы       3 гадзіны з скорасцю 38 км/г. Колькі кіламетраў ім засталося праехаць, калі ўвесь шлях складае 100 км?

У каманднай эстафеце па біятлоне ўдзельнічалі 4 чалавека. Кожны ўдзельнік прабег дыстанцыю 6 км. Колькі кіламетраў прабегла ўся каманда, калі вядома, што ўсе удзельнікі дайшлі да фінішу?

Адначасова з двух гарадоў, адлегласць паміж якімі 345 км, насустрач адзін аднаму адправіліся два цягнікі. Скорасць аднаго цягніка 60 км/г. Праз 3 гадзіны цягнікі сустрэліся. Знайдзі скорасць другога цягніка?

Адначасова з двух прыстаней, адлегласць паміж якімі 390 км, насустрач адзін аднаму адправіліся два цеплаходы. Скорасць аднаго цеплахода 30 км/г. Праз 6 гадзін цеплаходы сустрэліся. Знайдзі скорасць другога цеплахода?

Адначасова з двух гарадоў, адлегласць паміж якімі 345 км, насустрач адзін аднаму адправіліся два цягнікі. Скорасць аднаго цягніка 60 км/г. Праз 3 гадзіны цягнікі сустрэліся. Знайдзі скорасць другога цягніка?

Адначасова з двух прыстаней, адлегласць паміж якімі 390 км, насустрач адзін аднаму адправіліся два цеплаходы. Скорасць аднаго цеплахода 30 км/г. Праз 6 гадзін цеплаходы сустрэліся. Знайдзі скорасць другога цеплахода?

Адначасова з двух гарадоў, адлегласць паміж якімі 345 км, насустрач адзін аднаму адправіліся два цягнікі. Скорасць аднаго цягніка 60 км/г. Праз 3 гадзіны цягнікі сустрэліся. Знайдзі скорасць другога цягніка?

Адначасова з двух прыстаней, адлегласць паміж якімі 390 км, насустрач адзін аднаму адправіліся два цеплаходы. Скорасць аднаго цеплахода 30 км/г. Праз 6 гадзін цеплаходы сустрэліся. Знайдзі скорасць другога цеплахода?

Адначасова з двух гарадоў, адлегласць паміж якімі 345 км, насустрач адзін аднаму адправіліся два цягнікі. Скорасць аднаго цягніка 60 км/г. Праз 3 гадзіны цягнікі сустрэліся. Знайдзі скорасць другога цягніка?

Адначасова з двух прыстаней, адлегласць паміж якімі 390 км, насустрач адзін аднаму адправіліся два цеплаходы. Скорасць аднаго цеплахода 30 км/г. Праз 6 гадзін цеплаходы сустрэліся. Знайдзі скорасць другога цеплахода?

Варыянт 1

           Знайдзі значэнне выразу:

2347 – 65  7 +572

Рашы ўраўненне:

Х – 3842 = 5 868

Варыянт 2

         Знайдзі значэнне выразу:

3548-291: 7 + 9042

Рашы ўраўненне:

90621 + х = 320084

Варыянт 1

           Знайдзі значэнне выразу:

2347 – 65  7 +572

Рашы ўраўненне:

Х – 3842 = 5 868

Варыянт 2

         Знайдзі значэнне выразу:

3548-291: 7 + 9042

Рашы ўраўненне:

90621 + х = 320084

Варыянт 1

           Знайдзі значэнне выразу:

2347 – 65  7 +572

Рашы ўраўненне:

Х – 3842 = 5 868

Варыянт 2

         Знайдзі значэнне выразу:

3548-291: 7 + 9042

Рашы ўраўненне:

90621 + х = 320084

Варыянт 1

           Знайдзі значэнне выразу:

2347 – 65  7 +572

Рашы ўраўненне:

Х – 3842 = 5 868

Варыянт 2

         Знайдзі значэнне выразу:

3548-291: 7 + 9042

Рашы ўраўненне:

90621 + х = 320084

Варыянт 1

           Знайдзі значэнне выразу:

2347 – 65  7 +572

Рашы ўраўненне:

Х – 3842 = 5 868

Варыянт 2

         Знайдзі значэнне выразу:

3548-291: 7 + 9042

Рашы ўраўненне:

90621 + х = 320084

Вусны  лік  

  • Наша матэматычнае спаборніцтва аб яўляю адкрытым.  А пачнем мы, як і спарцмены , з размінкі. За кожны правільны адказ атрымліваеце 1 бал.

- павялічце лік 350 у 3 разы;

- паменьшыце лік 470 на 130;

- першае складаемае 390, другое – 1400, запішыце суму;

- памяншаемае 700, аднімаемае 125, запішыце рознасць.

- запішыце лік, у якім 5 дзесяткаў, а соцен – у 3 разы больш;

- запішыце, у колькі разоў 2800 больш, чым 40;

- запішыце суму лікаў 1435 і 565.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.